CSS – Change Shaping Schools
Το σχολείο μας, ως μέλος του Ευρωπαϊκού Προγράμματος CSS – ChangeShaping Schools και στο πλαίσιο του μήνα Γαλλοφωνίας (Μάρτιος 2023), διοργάνωσε ένα παζαράκι με Γαλλικά εδέσματα, την Πέμπτη 9/3/2023. Τα έσοδα θα διατεθούν για την υλοποίηση ενός εκ των στόχων που έχει θέσει το τμήμα Α11, το οποίο συμμετέχει στο πρόγραμμα αυτό.
Ενημερωτικά, το έργο CSS – ChangeShaping Schools, μέσω της διάδοσης του μοντέλου «Εκπαίδευση Κοινωνικής Καινοτομίας», στοχεύει να εισαγάγει μια συλλογική και συνεργατική διαδικασία μάθησης για την ενδυνάμωση και την κοινωνικοπολιτική ενεργοποίηση των μαθητών για την προώθηση της θετικής κοινωνικής αλλαγής. Οι μαθητές αναπτύσσουν ένα σύνολο κοινωνικών δεξιοτήτων που τους επιτρέπουν να εντοπίζουν ευκαιρίες για δημιουργία κοινωνικής αξίας, να σχηματίζουν συνεργασίες, να οικοδομούν κοινωνικές σχέσεις και να αναλαμβάνουν καινοτόμα δράση για πιο δημοκρατικές και βιώσιμες κοινωνίες. Έτσι λοιπόν το τμήμα Α11 του σχολείου μας, ως μια μικρογραφία της κοινωνίας. είναι μια ενδεικτική κοινότητα, που δουλεύει για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο του σχολείου.
Our school, as a member of the European Program CSS – ChangeShaping Schools and in the context of Francophonie month (March 2023), organized a bazaar with French delicacies on Thursday 9/3/2023. The income from this will be allocated to the implementation of one of the goals set by the A11 class, which is working on this program.
Informatively, the CSS – ChangeShaping Schools EU-project, through the dissemination of the “Social Innovation Education” model, aims to introduce collaborative learning procesess to empower students and socio-politically activate them to promote a positive social change of any kind necessary. Students develop a set of social skills that enable them to identify opportunities to create social value, form partnerships, build social relationships and take innovative action towards more democratic and sustainable societies. Therefore, the A11 class of our school, as a miniature of society, constitutes an indicative community, which works to improve living conditions in the wider social context of the school.